|
|
|
|
|
Tak fordi du besøger min hjemmeside. Skriv en hilsen til mig her i gæstebogen, ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto eller andet ved din hilsen. Se evt. også undersiden med kontaktoplysninger.
Skrevet af
Else Petersen, d.
28-03-2012
Sikke en side, et klap på skulderen herfra. Og et skønt baggrundsbillede.
Skrevet af
Hanna Færregaard, d.
12-02-2012
Spænende læsning om min slægtning 1. styrmand Thorkild Færregaard der omkom nord for Azoerne 12. juni 1941 (familie legenden siger ellers 13 juni) Skibet Susan Mærsk sank efter angreb fra U-558
Skrevet af
Jørgen Vikkelsø, d.
02-02-2012
Hej Tommy. Fantastisk hjemmeside du her har begået, en masse dejlige links. Min store interesse er jo krigs sejlere 1939-45. jeg kan se du har sat et link på til min hjemmeside det skal du havde et stor tak for. Endnu en gang tak for en imponerende side Mvh Jørgen Vikkelsø
Skrevet af
Steen Albert Pedersen, d.
26-12-2011
Hej Tommy
Jeg mener een af Runrig gutterne har begået en ny sang, som jeg holder af og kun har hørt få gange i radioen. Måske du kan hjælpe mig videre med din viden. På forhånd tak.
Skrevet af
Lene Honner Valeur Kaarsberg, d.
04-12-2011
Hej Tommy Flot og informativ side. Var især interesseret i din kunst og fotos. Mange tak for kikket... Med venlig hilsen Lene Kaarsberg
Skrevet af
Torben Møller, d.
28-11-2011
Hej Tommy
Skønt at se at du også er interesseret i ww1, jeg har selv været nede ved Somme i 2010 og 2011, fundet en del efterladenskaber, det syntes jeg er spændende. K.H. Torben
Skrevet af
Kirsten Andersen, d.
25-11-2011
Dejlig side. Jeg har selv været i Skotland og på Orkney, og ledte efter noget om 2.verdenskrig og Orkney, som er spændende læsning. Men her er jo læsning til flere timer, så jeg kommer igen. Tusind tak for kigget :-)
Skrevet af
Svend, d.
17-11-2011
Sikke en masse rejser - her er jo læsning til flere timer
Skrevet af
Tina, d.
01-10-2011
Sikke en fantastisk samling af historier. Tak for kigget :o)
Skrevet af
Carl Cardel, d.
18-09-2011
Hej Tommy Sad lige og søgte vores ulykke i Oksbøl kunne ikke huske årstalet. Jeg var nemlig skytte på den kampvogn hvor Erik druknede, du har næsten beskrevet det rigtigt men Erik råbte og skreg ikke han blev hurtigt bevitløs i det kolde vand og vi kunne simpelt hen ikke få ham hevet op i tårnet så han kunne få luft og da han slappede af fra bremsen skred kampvognen et stykke længere ned i hullet og vandet steg endnu mere så der kun var 20 centimeter vand over hans hoved og han sad så fast at vi simpelthen ikke kunne få ham højere op. Jeg har tænk mange gange på Erik som værelseskammereat og ven i gennem livet hvad der skete den vinter. Så besætningen på kampvognen og med den nye kører blev aldrig det samme. Venlig hilsen (Ryvang)
Skrevet af
Carsten, d.
12-09-2011
Hej Tommy. God hjemmeside, men en tidsrøver, når man kommer i gang med at læse om dine "eventyr".
Skrevet af
Anders Straarup, d.
07-09-2011
Godt gået! Du skriver bl.a. om flystyrt i Skotland. Du kan se 6 Whitleys styrtet i eller nær Danmark ved søgning på WHI i Alle fly i www.airmen.dk . Se også www.airmen.dk/stornoway.htm .
Skrevet af
Alfred Thomsen, d.
10-08-2011
Hej Tommy Jeg er medlem af Dansk Land Rover Klub DLRK hvor jeg har haft fornøjelse af din hj.side, jeg ved der er mange af vores medlemmer som gerne vil kikke rundt på din side. Og så kommer spørgelsmålet må vi på www.DLRK.dk side lave et link til din side?.
Skrevet af
Alfred Thomsen (Næstved), d.
10-07-2011
Hej Tommy. Jeg har lige læst om dine oplevelser i Oksbøl vinteren 1970 om ulykken på Kallesmærsk heden. Hvor en kampvogns føre druknede. Jeg kom selv tilstede som hjælper på bjærgningens vogn(27.255) samt vores dozer samt M572, da vi blev kaldt over radioen befandt vi os helt oppe i det nordlige område. Vi fik straks lov/befalet til at kære den nærmeste vej også på asfalt veje og for ikke at vi skulde komme til at side fast med bjærgningens vogn nogen steder kørte vores cent Dozervogn fårets. Så da vi kom ned til flaskehalsen kørte vi af vejen forbi Vejers kro hvor vi så kørte af vandflodvej indtil vi blev mødt af en PMV113 som viste os det sidste stykke ud til kampvognen. Da vi så hvordan den sad fast i huldet blev der lagt et 90 tons træk som også er det maksimale træk, og for at vi kunne stå fast blev der spændt 2 eller var det 3 kampvogne for at være anker. I medens var Falck folkene med båre og genoplivnings udstyr hentet ved nærmeste vej (Vandflodvej). Men de viste sig desværre at der ikke var noget at gøre for at rede ham. Det er stadig en oplevelse jeg mindes fra min tid bjærgningens sektion STESK/II GHR. Jeg mødte d. 5 maj 1969 i Oksbøl Nordlejre, i alt 6 mdr. i Oksbøl derefter fra 1/11-69 til jeg blev hjemsendt lige efter at II bataljon blev flyttet til Slagelse. Jeg bor lidt uden for Næstved. Du skal være velkommen til at skrive. God sommer
Skrevet af
hans olesen, d.
30-06-2011
Flot side, dejligt med alt det viden.et besøg værd.
|
|
|